جشنواره فرهنگی، هنری «آینده از آن توست» به ایستگاه آخر رسید 

 جشنواره فرهنگی هنری «آینده از آن توست» با معرفی برترین های بخش های چهارگانه در کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) شهر تاریخی شمیل به کار خود پایان داد. 
کد خبر: ۶۹۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹ - 13October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) به مناسبت هفته کودک، جشنواره فرهنگی هنری «آینده از آن توست» را از ۱۴ تا ۲۰ مهر در شمیل برگزار کرد. 

مسابقه نقاشی با موضوع کودکان غزه، کتاب و کتابخوانی، تریبون کودک، اجرای پانتومیم، مسابقه مادر و کودک، نمایش عروسکی و بازدید از موزه مردم شناسی شمیل ازجمله برنامه های این جشنواره بود.

هیات داوران این جشنواره در در بخش تریبون کودک، «عارفه چرزه» و «نازنین زهرا بهروزی» را به عنوان برگزیدگان معرفی کرد.

در بخش نقاشی نیز «فردین حاتمی» به عنوان برگزیده معرفی شد و در بخش مسابقه مادر و کودک هم «مریم چشم براه» به همراه مادر اول، «زلیخا مهدوی» به همراه مادرش دوم و «یسرا حاتمی» به همراه مادرش نیز سوم شد.

هیات داوران همچنین از گروه نمایش عروسکی با موضوع کودک، خانواده و کتاب به نویسندگی و کارگردانی نوجوان مسجدی «زینب چرزه» و با عروسک گردانی و صداپیشگی دختران نوجوان «زینب چرزه»، «عارفه چرزه» «انسیه تنی» و «مریم چشم براه» به صورت ویژه تقدیر کرد.

در این آیین همچنین از ۱۴ نفر از کودکان و نوجوانان عضو گروه سرود کانون های فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) و ریحانه های بهشتی شهر شمیل با اهدا جوایز نقدی تقدیر شد.

این چهارمین جشنواره ای است که کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) شمیل به مناسبت هفته کودک و نوجوان برگزار کرد.

کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) با برگزاری دو جشنواره ملی در زمینه قصه گویی و نقاشی و همچنین برگزاری ده ها برنامه در طول سال نظیر جشنواره نقاشی خیابانی، جشنواره پرواز بادبادک ها و جشنواره های بومی و محلی از کانون های پیشرو در زمینه برنامه سازی برای کودکان و نوجوانان و جذب آنها به مسجد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار